4.11.09

Det snöar ute just nu. Inte alls mycket men ändå=( Och det var +1,5 grad när jag va ute imorse, inte okej..

Det var lite lustigt imorse.. Jag skulle åka till Michaela vid 9tiden, kommer ut från porten..Och där står pappa med jobbar bilen.. Och jag börjar dirket tänka " NEJ har jag glömt något nu?!" Men pappa skulle skjutsa farmor till tandläkaren, och hon kommer lättare in i bilen om den är lite lägre än en mini buss..Så pappa var så snäll att han väckte inte mig, utan kom och bytta bil bara med mig.. Så jag fick åka jobbar bil till Michaela, sen kom pappa och bytte tillbaka efter han skjutsat farmor. Hur stor är sannolikheten att jag kommer ut samtidgt som pappa är där?! =)

Idag ska vi åka till Ikea som sagt, men jag behövde jobba lite inför jobbet imorgon med redovisningen. Sen blir det liggande läge i soffan tills Christopher slutar. Jag känner mig inte helt 100 idag=( Känns som förkylningen förvärrats tyvärr.. Jag kommer aldrig bli frisk tydligen!! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0