5.11.09

Blir knäpp på min mobil.. Den är så knäpp när det gäller vilken månad det är nu..Så har den aldrig gjort förut. Den har fått fnatt;) Jag har en länk till kalendern på skrivbordet på telefonen, och där står det att det är Oktober fortfarande.. Men går man inte på kalendern så står det November.. haha jätte knasigt!
Men jag älskar ändå min underbara telefon;)



Jag måste försöka hitta en bra telefon till pappa. Han behöver en ny, skärmen på hans är trasig. Någon som vet någon bra telefon? Helst Sony Ericsson..

Nu ska jag gå ner i garaget och ta ut monstret ( Tahoen) Ska tänka inför helgen och fylla på spolarvätska, så slipper jag det imorgon.
Sen ska jag handla inför kvällens middag;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0