10.10.09

Jag vet att jag borde uppdaterat min blogg:( Men så blir det ibland..

I mitt förra inlägg skrev jag om att jag haft underbara dagar=) Kanske ska ta och berätta vad jag menade..

Jag har gått och blivit kär:) Har umgåtts med mr. C väldigt mycket. Och då tycker jag att det är okej att jag inte varit så duktig på att blogga. Jag vill inte gå in på detaljer här:) Men jag är kär och galen!! Han är underbar, kan inte önska mig någon bättre! =)

Ikväll var vi och bowlade. Vi var 3par:) Det va väldigt trevligt faktiskt. Tack alla inblandade!

Nä nu ska jag också sova i 2timmar, tills jag ska åka hem och hämta Nalle från farmor, för tidningen kommer mellan 3-5tiden på morgonen, och är Nalle där så skäller han som fan. Han kanske får en snabb snabb kiss runda om han är snäll;)

God natt allesammans! Nu ska jag lägga mig bredvid han som redan sover=)

puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0