11.10.09

Igår var jag och Christopher på inflyttningsfesten hos Niklas och Malin. Det var inte direkt fest så för våran del, vi var jätte trötta..Hade sovit lite de senaste nätterna, plus både fredag och lördag natt var vi uppe vid 2-3tiden och hämtade Nalle hos farmor..För hon vill ju inte ha honom där när mrogon tidningen kommer mellan 3-6tiden, för att våran kära hund skäller som fan då!!!

Vi satt oss och skulle spela Need for Speed igår kväll när vi kom hem, men jag somnade ju typ så fort jag satte mig i soffan..hahah!!

Så nu sitter vi och spelar det igen:) Man fastnar så mycket för det när man väl börjar spela:)

När jag var ute med Nalle imorse så blev jag skit sugen på baguette till frukost. Så ja åkte och handlade frukost innan jag åkte hit igen:) Mumsigt blev det!!

Vid 17-18tiden idag kommer Hanna på middag, det ska bli väldigt trevligt. Vi ska äta fajitas..typ:)

Nu ska jag pussa lite på Christopher och spela lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0