13.10.09

Imorse vaknade jag av att pappa messade mig där det stod: "Det snöar, de varnar för halt väglag." Så va tvungen att kolla ut genom fönstret direkt. Men jag såg ingen snö som tur va. Det snöade i Upplands Väsby, Barkarby, Täby och Vaxholm. Det blev tom vitt på marken i Vaxholm, men det är ju fortfarande för varmt i marken för att snön ska stanna kvar..som tur är! =) De hade varnat på radion att det var halt.. Vill inte ha vinter! Vill inte! Vill inte! Vill inte!
Hade det blivit vitt på marken överrallt i Stockholm så hade nog hela Stockholm blivit Bambi på hal is;) hahahah!!!! Norrlänningarna skrattar åt oss.. Men vi är bäst iallafall=)!!

Igår träffade jag Lill Anna, var evigheter sen:( Vi var ledig igår så vi kunde träffas på dagen..Jag hade dock lite ärenden att göra, men hon följde med.. Sen hade vi vägarna förbi Christophers jobb också;) Det var härligt att få träffa honom, även om det bara var en snabbis:) Jag köpte en vit kofta igår. Ganska tunn men ändå varm.. Fint och enkelt till leggings bara. Sen var vi inne på H&M, men där köpte jag bara tråk saker. Sånna där låga strumpor och schampo och balsam. Men det var nått nytt märke och det luktade jätte gott. Kostade bara 19.50kampanj pris:) 


 

Idag när Hanna slutar ska jag träffa henne en stund. Vi ska göra 2hemliga saker som jag inte vill berätta om än=D Ni får veta det senare!


Hahahah kolla på den här bilden. Det är från min och Lill Annas roadtrip i somras. När kortet togs var vi i Halmstad och hade sovit i bilen en natt.
Borsta tänderna måste man, annars blir det dyrt;)


Så här såg våran bil ut inför natten:
Och även Lill Anna.. ;)


Vi ville INTE väckas av att det var för ljust eller att någon stirrade på oss.. Vi kom ner till Halmstad på måndag kväll, sen kom vi på att det var Måndags klubben så vi bytte om och gick dit. Sen var det bara att gå och "lägga" sig i bilen..Under natten så REGNADE det verkligen!! hahah.. Trodde att regn dropparna skulle komma in genom taket..

Här sitter trötter nummer 1 & 2 och väntar på att få checka in på hotellet..
hahaha!! Men herregud va skönt det var att duscha och sova sen.



Jag måste bara visa er hur litet vårat badkar var på Kreta.
Observera att det även var ett trappsteg i det enormt stora badkaret=)






Kommentarer
Postat av: Framsidan

Grattis till kärleken då =D

Jag var åsså på date i lördas.. jag å Dino hade skitkul och jag fick träffa hans nya lillasyster... liten vit med svart fläck över ena ögat...sååå söööt!!

2009-10-14 @ 01:57:17
Postat av: Helen

Tack så mycket! =)

2009-10-17 @ 09:50:04
URL: http://axelssonjunior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0