17okt-09

Idag är det lördag och jag är ledig i helgen, så jäkla skönt:)
Igår kväll var jag och Christopher på middag hos Niklas & Malin, vi blev bjudna på potatisgratäng,kött och sås:) *mumma*

Kollade på idol också, Michael Jackson tema..Vilket jag tycker är kul=) Vissa av de som sjöng var inte alls bra..men vissa var riktigt bra.. Som t.ex. Rabih..Tyckte att Michael Jackson låten passade hans röst..Han var min favorit igår. Nu vet jag att Christopher suckar;) hehe!




Tyckte även att Eddie var duktig, fast inte på samma sätt..



Handlar nog mycket om att jag tycker om Michael Jackson också..


Idag ska jag fixa lite saker, sen ikväll ska jag och Anna äta middag och mysa.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0