21.10.09

God morgon!

Jag fattar inte varför man inte går och lägger sig när man kan göra det?! Men det är något som gör att jag inte gör det när jag gått upp tidigare än jag behöver. Christopher gick tidigare än mig imorse, och jag var uppe med honom innan han gick.

Jag och pappa har jobbat på en tomt ute på Resarö i Vaxholm nu i ca.2v, och igår blev vi klara. Det har gått så fort, för det är ett stort hus. Så det känns jätte bra!:) Idag ska det bara städas lite och köra våra 2maskiner därifrån. Så jag undrar om pappa gör det själv, för han har inte väckt mig än;) För saken är den att jag får inte köra nån av maskinerna på släp, för det är tungt släp, och det körkortet har inte jag.....än:)

Denna vecka/helg ska bli rolig!
Torsdag ska vi äta familje middag hos Christophers mamma..
På fredag är det Mosquito på Berns! Gå dit gott folk, massa massa bra musik!
Och på söndag ska jag och Christopher gå och se Walking with dinosaurs i globen.
Plus att jag jobbar denna helg. Så det blir mycket..

Vi skulle igentligen börjat jobba fredag eftermiddag, men vi kan börja torsdag förmiddag nu för vi är klara på Resarö, så vi kan hoppas att det inte tar hela helgen då:)


Nu ska jag ta mig i kragen och diska, skönt att slippa det sen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0