28.10.09

Idag var jag och älsklingen på bio och såg Gamer..Se den inte!! Bra scener när de slåss, men filmen var skit dålig annars..Hahahah!

Till på torsdag har vi bokat Michael Jackson filmen, This is it! Och den bara måste vara bra=) Men det tror jag absolut att den är..


Imorgon är vi båda lediga så vi ska fixa med en massa olika saker. Stor handla, tvätta bilarna, hälsa på Jessica på hennes jobb. Sen på kvällen så ska vi ha "Taco kväll" med våra vänner. Det ska bli jätte trevligt=) Ska försöka ta lite bilder..

Idag på jobbet, så jobbade vi inomhus..det är första gången sen jag började jobba iaf.. Det var skönt att vara inomhus:) Vi tapetserade en fondvägg och ska lägga golv i hallen..Har bilder på våran fina fondvägg, men har inte kabeln till mobilen här än..

Sov gott!

En bild på min busiga skrutt<3!!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0