30.10.09

Fan det är snart November, och snart jul.. Ångest! Jag tycker inte om julen. Det är bara en massa måsten..Men så fort julafton är över så är det bara nyårsafton sen ser vi framåt mot sommar och sol=) hahahah!! 

Just nu sitter jag i soffan hos baby och kollar på tv och data nördar mig lite. Jag har med mig min skruttas idag, Nalle alltså=) Han sitter i soffan ( på en filt) och kollar ut genom fönstret. Jag har märkt att han tycker om att titta ut genom fönstret när vi är hos andra människor. Det är väl för att det är annan utsikt än hemma:)
Vi ska ta en lång promenad sen, och efter det ska Nalle sova hos farmor. 

Christopher jobbar till 8 idag, så jag tänkte laga mat tills han kommer hem, och titta på Idol samtidigt..Hur nu det ska gå?! :)

Nu måste jag dra, ska till systemet.. Lill Anna påminde mig om att de har stängt imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0