29.4.10

Här är bilderna på blommorna och krukorna som jag köpte=)

Fina va?! =)



Idag har jag varit med Isabel i Solna och bara gått runt lite.
Köpte en solkräm och en aftersun. Var 30% på Nivea solkrämer, vissa bara, men det var det på den som jag skulle ha så det var bra. Sen köpte jag PizBuin Aftersun, jag älskar den!!
Hittade en söt liten vit klänning på HM idag för bara 149kr, det tyckte jag var ett kap:)
Vad tycker ni? Jag tycker den är jätte söt=)



Egypten närmar sig så man hittar ursäkter att få shoppa:)
Fast jag shoppar om jag vill och har råd ändå, så det så:)

Jag blev super sugen på sallad så till middag blir det pasta sallad=) Med underbara goda fetaosten!!!!
Jag älskar fetaost, helt sjukt! Isabel gjorde en typ sås förut med fetaost, UNDERBAR!! =D
Har försökt göra en själv, men tror inte att jag gjorde rätt..

Är Valborgs mässoafton imorn, vad ska man göra då? Kolla på brasa?
På lördag ska vi tjejer ut, till Garbo. Det ska bli kul, inte ofta alla tjejer kan samtidigt!

Jag ska försöka börja ta mera bilder, är värdelös på det just nu.

Nu ska jag hälla av vattnet till pastan, och bara invänta att salladen som Christopher är och handlar med sina syskon just nu=)
Ha en skön torsdags kväll!

PS. Imorgon flyttar våran kära inneboende ut kl.12, sen kommer det en ny. Som vi hoppas på att det funkar mycket bättre med! ÄLSKAR fransyskor=P(Hur nu det stavas) DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0