11.01.10

Första inlägget på det nya året. Har varit en massa att göra och jag har varit lat;)

Min och Hannas planering inför festen är i full gång. Vi skickade iväg inbjudningarna 3månader innan festen så vi har verkligen varit ute i god tid=) Men nu när det närmar sig ska man dubbel kolla med folk att de kommer på middagen innan festen, plus jaga alla de som inte svarat..Och börja tänka på när man ska handla allt och så. Men vi har allt under kontroll så det här kommer bli jätte bra tror jag=D

Jag fick ju Nintendo Wii i julklapp av min älskling så vi har spelat lite sånt. Tog med det till Liza & Putte på nyår, hahaha så kul vi hade. Killarna mot tjejerna, och jag måste tyvärr meddela att killarna vann=( Buuuuu ;)

Här är lite bilder från när vi spelade hemma.



Hahah kolla sista bilden, det ser ut som att Martin spelar själv, men Christopher står precis bakom.. Då gör man verkligen samma rörelse samtidigt!

Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0