3 Juni år 2010

Herregud vilket underbart väder vi har, helt sjukt!!=) Jag njuter som fisken i vattnet! Just nu sitter jag i stora lastbils sopmaskinen, fast pappa kör å jag och Nalle sitter bredvid..Nalle är ju van vid att sitta på sätet i bilar,men nu får han sitta på golvet och jag på sätet=) I början höll han på och ville komma upp och han hoppade faktiskt upp i mitt knä en gång, men nu sitter han så fint på golvet och tittar ut:) Idag kl.18 ska jag till frisören..Min barndoms kompis Jessica är min frisör,jätte duktig! Ska bli ljusare i håret. Kände att jag ville bli det nu till sommaren,och kul med lite förändring:) Ska inte bli hel blond eller så, utan hon ska lägga i ljusare slingor. Sen får vi se hur många och hur ljusa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0