4.6.10

Blir typ glad av att bara skriva in datumet..Att det är sommar!! OCH vänner på tv.n =D

Här kommer lite bilder från Egypten...


Vårat hotel


Stranden där vi hängde om vi inte var på utflykter


Och vilken utsikt vi hade från våran sol ö:)


Hehe..


Snygging under vattnet;) hahaha


Myser <3


Härligt


Hahah jag trodde att martin försökte lura in mig mot kanten för att det var nått läskigt där, därför håller jag upp benen...


Aqualand


Har inte bild på alla rutsch banor, men här är två av de..


Vi<3


Njuter=)


Måste ju smällta in;)


Fina fina utsikten på nya marinan


Ena båten som vi åkte på en av våra utflykter


ÄLSKAR att åka båt..


Jag på stranden på Mahmya


Älsklingen i vattnet och väntar på oss andra på att vi ska snorkla


Jag;)


Flipper gånger 4=D Vilda delfiner, vi hade tur som fick se de, annars brukar de inte vara där vi var:)
(orkar inte vända på bilden)


Jag stog på första parket, så fick närbilder:) Men fick tyvärr inte se några hopp:(


Så Anna;) Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, du får se på min dator eller kamera.

Puss!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0