10.10.10

Ganska kul datum idag! =)

Igår hade jag en tvätta och städ dag hemma, så nu är det skönt att allt är rent och snyggt.
Efter tvätt stugan åkte jag hem till Anna. Vi hämtade mat från ett wok ställe i Sumpan och tog med oss hem. Det var gott! Sen satt vi och mös i hennes soffa hela kvällen. Pratade en massa och kolla på en film på 3an.
Anna<3!!

Idag var pappa här en snabbis och kollade på min peugeot. Och som det brukar hända om något är konstigt med bilen, så brukar den funka perfekt när pappa tittar på den, såklart. Men idag så var bilen knäpp, som tur va så pappa fick se själv hur den beter sig=(
Ska titta mer ingående på den i veckan, upp på pallar.

Idag ska jag och Isabel snart åka till Ikea och Kista. Jag har inte planerat att köpa något alls på Ikea, men i Kista vill jag ha ett par boots och skulle gärna hitta mysiga koftor. Som inte kliar!
Får väl se om jag hittar något alls=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0