19.10.10

Jag har försökt att blogga från min Iphone, men jag lyckas inte! Fattar inte vad det är som är så svårt. Jag kommer in och kan skriva rubriken, men sen går det inte att skriva mer. Är det någon som vet varför?

Jag har köpt 3 eller rättare sagt 5 par nya skor=) Inte alla på samma gång så klart, men under en period nu.

2par "Uggs" Inte äkta, för jag tycker inte att det är värt att lägga ner 2000-2500kr på ett par sånna skor. De kommer ju hänga och hasa ihop efter ett tag.
Jag betalade 179kr/st för de och det tycker jag är lagom;)




De här ser dock gråa ut, men i verkligheten är de svarta:)

Sen har jag köpt ett par svarta boots, med 2 spännen på, vanliga enkla. Med räfflad sula eller vad det nu heter. Men hittade inge kort på de, och jag orkar inte gå och ta ett kort på de=)

Har även köpt 2par converse skor, jag är lycklig!! En jag känner har varit i USA nyligen så han köpte 2par till mig. Mycket billigare där än här i Sverige.
Iofs så kan jag köpa mina converse på barnavdelningen för halva priset än vad vuxen priset är på.
MEN har letat efter hel svarta converse och inte hittat i Sverige. Bara på hemsidor för 699kr. Så nu har jag mina hel svarta converse..
Är så lycklig!!



Och så blev det ett par gråa också.



Laddar inför våren/sommaren redan=)=)=)!!!! (positivt tänkande har jag hört är bra;)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag gillar verkligen ditt val av Converse skor, dem där gråa är riktigt cleana. Köpte ett par likadana själv! :-)

2010-10-20 @ 20:21:00
URL: http://www.converse-skor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0