9.10.10

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Jag har jobbat en massa.
Igår när vi åkte min Peugeot så blev den knäpp. Helt plötsligt gick det inte att få i växel 1 eller 2... Det började vid Solna hallen, och gissa om det var rött vid varenda rödlyse därifrån och ända hem=(
Så pappa ska titta på bilen imorgon och se om han hittar nått fel.
Jag hoppas verkligen att det löser sig lätt.

Vi beställde nya skal till Iphonen häromdagen.
Jag betsällde ett lila, visst är det fint?!!



Köpte en ny plånbok i Turkiet i år som jag gillar jätte mycket.
Tycker om den för att den är lite färgglad och jag gillar den modellen jätte mycket!
MEN dragkedjan är trasig. När man dragit igen plånboken så öppnar sig dragkedjan igen lika snabbt.
Jag lämnade in den för att få den lagad, skomakaren tröck på nått och den funkade igen. I EN DAG!!!
Vet inte om jag ska fråga om man kan byta ut dragkedjan, men jag vet inte om det är värt om det kostar jätte mycket? =( Så nu vet jag inte vad jag ska göra...??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0