13.9.10

Jag har alltid haft ett lime gult silikon skal till min Iphone, men igår fick jag något ryck och bytte till ett knall rosa skal. Dock är det inte exakt samma kvalitet, men kul att byta. Men gillar mitt gula bättre=) Är på jakt efter ett hårt skal som jag kan byta till också.
Har någon något bra tips? :)

Så här ser Iphonen ut nu:



Idag efter jobbet bakade jag choklad bollar, mumma blev det. Får se vad Chris tycker om de sen, men jag tror han gillar de.

Funderar på att vara en bra granne och ge några till våran goda vän och granne. Han har bakat åt oss förut, så vill ju inte vara sämre än honom;)
Nä men han har hjälp oss med blommor och post medans vi var i varma, underbara Turkiet, Alanya!

Turkiet resan i år var helt underbar! Åkte med min kära pojkvän i 2v. Plus att mina tjejkompisar Madde och Mickan var där nästan samtidigt. Och en annan tjej kompis och hennes pojkvän kom ner våran sista vecka.
Hur kul som helst!


Här är underbara palm Beach!


Jag älskar att sitta i strand kanten:)


Alltid lika kul;)


Jag å Madde<3


Underbar utsikt från en restaurang i bergen.


Fint<3


Poolen på Palm Beach


Är det inte perfekt!?


<3


Hehe måste alltid hålla för näsan..


Finns det något bättre?


Så jäkla skönt!


Detta är livet!


Jag älskar den här bilden!! Han är så busig.


Kan inte bli så mkt skönare än så här!?


Fina Mickan!


!!!!


Här är en bra bild på utsikten över stranden, från poolen:)


Vårat hotel hade 2 turtles=)


Fina flickorna..



Så, nu orkar jag inte lägga in fler bilder.
Ni får kolla på facebook sen, någon gång när jag lagt in mer bilder=)


Vet ni vad????!! VI BADADE MED DELFINER I TURKIET!!!!!
Vet ni vilken känsla det var!? De var så lena och söta. Bilder kommer sen när jag kommit på hur jag ska få in de i datorn. De är nämligen redan framkallade, för man fick inte ta bilder själv där=(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0